Вхід для клієнтів

Підписка на новини

введіть тут свій e-mail, щоб отримувати повідомлення про новини та корисну інформацію з нашого сайту

 
 
Банер
Чаювання - профілактика раку яєчників e-mail
Неділя, 13 червня 2010, 07:06
teaЧаювання – хороший спосіб профілактики раку яєчників. До таких висновків прийшли австралійські учені з інституту клінічних досліджень штату Квінсленд.

За словами автора наукової роботи доктора Крістіни Неглі, ризик розвитку раку яєчників у жінок, в чий щоденний раціон входить чай, знижується на 30 %. "При цьому абсолютно неважливо, який вид чаю вживати: зелений чи чорний, - підкреслила доктора Неглі. - Будь-який з цих напоїв містить антиоксиданти, здатні гальмувати ріст ракових клітин".

Вивчаючи спосіб життя і харчування 2,7 тис. австралійських жінок, половина з яких перебувала на обліку онкологів-гінекологів, учені встановили, що найкращі показники були у тих, хто щодня вживав чотири і більше чашки чаю в день.

Оригінал статті http://www.ami-tass.ru/article/65550.html

Чи була ця інформація
корисною для Вас?


0 0